måndag, mars 14

I CAN'T BE READ, I CAN'T BE DRAWN


Här står jag och poserar lite casually med min jättestora halsduk.

Det börjar bli vår i Östersund. Detta betyder alltså slask och hård vind och så lite regn som pricken över i:et. Helgens fabulous väder är som bortblåst (bokstavligt talat) och första slaskomgången är här. Dom som vet lovar dock minusgrader runt hörnet igen, vilket kommer leda till att hela stan förvandlas till en enda fryst, snorhal uppförsbacke. Kommer bli kul. Nja, sådär va.

Idag har vi inlett den 12:te sista veckan i skolan. Inte länge kvar nu. Den här veckan ska jag jobba med dels en metodanalys av en doktorsavhandling, dels fila mer på min och Thereses uppsatsplan, och dels skriva ihop en analys av några SPSS-dataset som ska in nästa vecka. Håller mig rätt så sysselsatt med andra ord. Förhoppningsvis till den grad att jag inte märker av bajsvädret utanför fönstret, hehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar