söndag, december 20

KVÄLLSBEKYMMER



Här sitter jag och dricker te och är ledsen. Alltså hörni. Låt oss prata om detta. Jag är så himla frustrerad. Ikväll lär det vara världens norrsken going on där uppe, sjukt kraftigt och allt, in vet. MEN. Såklart passar Östersund på att visa upp sig från sin absolut värsta sida och ger oss bara ett tjockt molntäcke. Och regn. AV ALLA KVÄLLAR. Det har varit stjärnklara kvällar hur länge som helst nu men SÅKLART skulle molnen passa på att lägga sig tätt, tätt över oss just ikväll. Är faktiskt uppriktigt ledsen över detta. Jag gillar ju norrsken så himla mycket. (Vilken kontrast till föregående inlägg detta blev nu men ibland måste en få klaga av sig lite också..).

1 kommentar:

  1. men gulle! jag önskar jag kunde bygga en stege så du kunde klättra upp ovanför molnen och sitta och titta! <3 natti!

    SvaraRadera