söndag, december 27

JULDAGSHELGEN


Alltså åh vilken bra helg jag haft. I fredags samlades äntligen vi alla tjejer hemma hos Hia, åt julmat och pratade om exakt allt mellan himmel och jord. Några timmar senare drog vi oss mot Arken. Det var kul att komma ut en sväng, men ärligt talat så var Arken inte alls vad det brukar vara. Väldigt folktomt (med tanke på att det var juldagen..) och väldigt, väldigt få människor jag faktiskt.. kände igen överhuvudtaget. Kanske vi börjar bli för gamla för att hänga på Arken. Hemska tanke. När vi dansat av oss lite hoppade vi i en taxi och åkte tillbaka hem till Hia, där vi sov allihopa. Så himla mysigt att bara hänga där med tjejerna alltså. Gillar dom så himla himla himla mycket. 

Lördagkvällen hade jag i ett svagt ögonblick bokat in mig på kvällsjobb. Hade allra helst legat kvar på soffan hela kvällen med, but a girl's gotta do what a girl's gotta do. Slutade vid midnatt och åkte raka vägen tillbaka till tjejerna och spenderade ännu en natt i the Nylund-Bergman residence. Sov jäääättelänge och gosade lite till med brudarna innan jag sadlade om och åkte med syrran till pappa på middag. Och sen var den här helgen till sin ände. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar