fredag, december 25

JULAFTON 15

God jul! Hoppas ni alla haft en fin julafton.


Så var ännu en julafton till sin ände. Har haft ganska full rulle idag, men samtidigt kunnat ta det lugnt i all julstress. Förmiddagen spenderade jag hos pappa i Lemland, och eftermiddagen och kvällen här hemma i Saltvik. Har käkat gröt, klappat hundar, kollat på Kalle, ätit julmat, öppnat julklappar, rubbet ni vet. Har släpat på min lilla kamera och filmat hela dagen, ska klippa ihop det vid tillfälle, slänger upp det hit sen. 

Rundade av kvällen med att spela en omgång Vagabond som jag fick av tomten, asroligt spel!! Älskar frågespel och tycker ju det är så himla roligt med världen och olika länder och så. Fem av fem! Nu är det dags för mig att dra mig till kojs, det kommer ju en dag imorgon också. Nattinatti. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar