tisdag, december 22

I'M ON MY WAY

GIF från imorse när jag seglade högt ovan jord. 

Jag är påväg hem!! Har klarat av både fas ett och fas två och sitter nu i cafeterian på Rosella. Längtar SÅ tills även den här tredje fasen är avklarad och jag får komma hem, med fast mark under fötterna igen. Inte många timmar kvar, hurra. Har inte varit hemma sen min snabbvisit i mitten på september i samband med Londonresan. Ovanligt länge mellan mina hembesök, har typ inte ens längtat hem alls. Känns som att jag (äntligen??) släppt taget hemifrån (efter att ha bott borta i tre år. hehe..). På tiden kanske. Och lika bra. Fritt fram att styra kosan ännu längre bort till nästa höst utan att behöva bekymra mig om att åka hem så ofta. En måste ju passa på att leva livet och så medan det går, ni vet. 

Men för nu känns det fruktansvärt roligt att få komma hem en stund. Det var väl det jag ville säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar