fredag, september 4

EN VECKA I SEPTEMBER

Hejsan hoppsan här ekade det tomt! Idag är det en vecka sedan jag kom tillbaka till Östersund, och jag har knappt hunnit vara hemma alls, varav den obefintliga uppdateringen. Nollningen är i full gång och även om jag inte är fadder eller så i år så har jag vart med på det mesta hehe.. Gammelfaddrarna från förra hösten som inte kan hålla tassarna borta. 

Här följer nu lite snapshots från veckan som gått. 

Reunionlunch med dom här donnorna

Ännu en bild från reunionlunchen MEN KOLLA PÅ DENHÄR PIZZAN + nytt objektiv som får komma med på alla mina äventyr i höst

Nollning, jag fick skriva lite autografer på nollorna because I'm awesome (skämt åsido - dom hade fått en uppgiftslista av faddrarna där dom bland annat skulle ta "Ålands" autograf (antar att jag inte är det enda Sverigebaserade ö-bon med det smeknamnet..)

Fina nollor!

Oklar bild från hemmafest + Matilda som taggar inför kvällen igår

Nu är det snart dags att mentalt förbereda sig för att sadla om inför fredagkväll. Jag håller på och röjer upp här hemma (sjukt hur stökigt det kan bli trots att jag aldrig är hemma) och sedan är det tacokväll med mina favvisar som står på schemat innan vi drar vidare för lite sektionshäng med ekonomerna och ut i nattlivet. Det var allt för mig för nu, hoppas ni får en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar