fredag, augusti 28

HAMBURGERLUNCH / ÖSTERSUND


Avslutade min Ålands-sommar på bästa sätt igår med hamburgerlunch hos Martha med fina donnor. Hemlagade hamburgare är ju så förbenat gott och kockarna för dagen (Martha och Mysan) gjorde ett fenomenalt jobb. 

När jag kom hem var det dags att packa väskan färdigt. Lättare sagt än gjort då jag alltid alltid alltid släpar med mig onödigt mycket saker, som jag ju såklart sedan måste släpa med mig tillbaka igen. Det hela slutade med att dragkjedjan på väskan sprack upp åt ena hållet. Som grädden på moset vägde väskfan 5 kg för mycket (dvs närmare 30 kg) (jag sitter på Arlanda och skriver detta) och jag fick punga ut lite för övervikten. Måtte nu bara den andra sidan av dragkjedjan hålla ihop åbäket ända till Östersund, annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Håll tummarna för mig haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar