onsdag, juni 10

FULL RULLE

Jag har börjat mitt sommarjobb på Havsvidden den här veckan! Idag hade jag min tredje dag, så jag har alltså varit där sedan i måndags. Det är relativt långa arbetsdagar på  ca 10 h, så jag är trött trött trött när jag kommer hem. Jag har aldrig haft receptionsjobb tidigare, så det är jättemycket nytt att lära sig med bokningssystem och allt, men en del grejer har jag hunnit få lite koll på. Men även fast det är mycket nu dom här första dagarnaså är det roligt! Bara jag nu hinner vara där mera och lära mig hur allt funkar så jag inte behöver känna mig så osäker huruvida jag gör rätt eller inte så kommer det nog bli superbra!!

Imorgon har jag min sista arbetsdag för den här veckan. Sedan drar jag mig över till Stockholm med mina fina vänner på fredag morgon - då är det dags för årets upplaga av Summerburst! Det ska bli jätteroligt att göra få något tillsammans allihopa hihi. Ska bli skönt att få lite ledigt nu också så hjärnan får vila lite (och förhoppningsvis hinna processa allt nytt haha..). Ska inte tillbaka på jobb förrän på onsdag nästa vecka sen!

Tre från senaste dagarna - har hunnit med lite annat än jobb också
1 Mys i soffan under regnskur och åska / 2 Sopis med sin påtvingade "bästa kompis" / Mamma på 18 års kalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar