lördag, april 4

LÖRDAG!!

Gosar med mamse och Ninjos 

Nu har det visst ekat tomt här några dagar. Sen senast har jag hälsat på hos mitt sommarjobb, tränat, lunchat med största delen av mitt crew på Kvarter5 (Pommerns nya restaurang, svingott förövrigt) och jobbat lite. Jag var på bodycombat med Sarah i onsdagskväll, och har fortfarande lite träningsvärk kvar i axlar och rygg nu tre dagar senare. Månne jag kan vara lite otränad i dom musklerna (eller kanske typ alla muskler som inte berörs särskilt mycket av löpning hehe). 

Idag är det äntligen lördag, och ikväll ska jag ut och svänga mina lurviga med mina fina fina kompisar (och resten av Åland). Jag är så himla himla taggad!! När man ses så sällan under vinterhalvåret (dvs hela tiden utom under sommaren typ) så blir det alltid extra kul när man får skoja tillsammans igen. Så nu ska jag hoppa i duschen och i sakta mak börja göra mig i ordning. Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar