måndag, mars 30

THERE'S NO PLACE LIKE HOME

Äntligen hemma!! Här kommer några bilder från de senaste dagarna.

Gos i soffan är det bästa som finns. Jag saknar att ha en soffa att sitta i och chilla så himla mycket uppe i Östersund. 

Mera soffgos, med Ninjos denhär gången, och kalasredo tjejer inför trippelkalas för Sarah (som fyller år idag måndag), mamma som fyller år imorgon tisdag och mig som fyller år om två veckor men inte längre är kvar på kobben då.

Såhär såg jag och Emma ut. 

Testar nytt te från Clipper! Supergott, men smakar typ mera saft än te. 

Idag har jag varit superduperaktiv! Morgonen startade tidigt med skönsång och celebrerande av Sarah. Kändes dock lite för tidigt, ni vet med sommartidsomställningen och så, så jag kröp tillbaka till kojs och sov en stund till efter det. Jag och mamma åkte in till stan och Avancia till kl 13, hon skulle köra lite gym och jag sprang i en timma. Efter det åkte vi runt stan på lite ärenden, och landade till slut på Maxinge och åt middag. När maten lagt sig var det dags att åka tillbaka till Avancia igen, den här gången var det dubbelpass som stod på schemat, först zumba och därefter bodybalance. Imorgon förtjänar vi lite vilodag med andra ord. 

Hur som helst är det skönt att vara hemma en stund. Åland visade inte upp sig från sin bästa sida idag kanske, med grå himmel och regn och rugg som sakta förvandlades till snöslask när kvällen närmade sig. Okul. Hoppas på att få lite sol också innan jag åker tillbaka till Östersund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar