torsdag, april 16

EN INTE SÅ PRODUKTIV DAG

Hej kompisar! Idag har jag inte gjort något särskilt alls egentligen. Började morgonen med liiiite lite lite yoga mest bara för att stretcha ut musklerna (var på step andra gången ever igårkväll, det tog tydligen på musklerna ganska ordentligt). Lite senare var jag ut på promenad i solskenet med Erika. När vi kommit tillbaka hem följde hon med upp till mig och vi kollade på film (Hachi: A Dog's Tale, så himla himla sorglig och fin och rörande osv, se den om ni inte redan har!!) och åt upp resterna av kladdkakan från i tisdags. Jag har fått lite skrivet på ett grupparbete vi har i skolan också. Men det är nog ungefär allt halvvettigt jag gjort idag. Hmpf. Oh well, man kan inte åstadkomma underverk varje dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar