tisdag, april 14

EN FÖDELSEDAG / 22

Såhär har min bday sett ut i bilder. 

Morgonyoga och varmt citronvatten, bra start på dagen!

Supertaggad på att fylla år och kalasa med mina vänner. 

Jag bjöd på kokosbollar, kladdkaka och citronkaka (vill ju helst ha citron i allt man kan ha citron i nowadays).

Har inte tillräckligt många stolar hemma så vi hade kalas på golvet idag. Funkade finfint det med!

Jag fick rosa prinsessballonger!! Aldrig för gammal för sånt 

Mina planer för kvällen var ursprungligen att gå på pilates på gymmet vid kvart i 8, men vi bestämde oss för att beställa hem pizza och försätta oss i matkoma istället. Man fyller ju trots allt bara år en gång om året. 

Nöjda och belåtna lade vi oss ner i en hög och kollade på brittiska ex on the beach. 

Det var den födelsedagen det. Jag hade haft en superbra dag med min Östersundsfamilj. Kalasande, sällskapsspel, pizza, allt som behövs för en fulländad dag. Tack, tack, tack för att ni ville spendera min födelsedag med mig. Och tack till alla andra som också gratulerat mig på min dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar