lördag, mars 7

MORGONTJAFS OCH FILMINSPELNINGAR

Nyvaken stackare med ont i halsen. Älskar finrexin. 

Mmmmmh finrexin smakar som bäst ur finaste halloweenmuggen. 

Kämpar på med min onda hals. Dessvärre börjar mitt finrexinlager ta slut - vet inte riktigt hur jag ska lyckas ta mig vidare från det. Hehe. Igår fortsatte visst jag och Erika lite på dethär hänga-hela-dagen-temat vi påbörjade i torsdags. Först var vi ut och gick en timme i solskenet, sen fick vi för oss att vi skulle köpa hem bullar och bakverk och fira att det faktiskt var fredag. Sagt och gjort, med kakor, bull-längd och hundra miljoner olika tesmaker planterade vi oss vid mitt köksbord. 

Efter att vi proppat i oss så mycket som bara fick plats bestämde vi oss för att ta tag i ett miniprojekt vi pratat om i flera månader - att spela in en film där vi sjunger Let It Go från Frozen med våra allra vackraste stämmor (vi är Disneyentusiaster båda två) (japp vi är typ fem år men vi hade faktiskt jättejättejätteroligt!!). Hur vackert det nu blev är en helt annan historia. Jag tror dessvärre inte att ni kommer få ta del av detta i första taget åtminstone. Hehe. Hur som helst så blev vi riktigt inspirerade av att kicka igång det hela, och producerade snabbt två videos till. Idag ska vi fortsätta - med videos vi kanske till och med kan tänka oss att lägga upp för allmänheten att se! På återkommande.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar