fredag, mars 6

MIN TORSDAG

Igår hade jag en riktigt bra dag. Jag ogillar att bara sitta hemma hela dagarna (har väldigt väldigt väääldigt lite i skolan just nu, och har dessutom dragit på mig halsont nu så kan inte träna bort rastlösheten heller). Så, igår slog vi ur gänget som är kvar i Östersund den här veckan slag i saken och spenderade en heldag tillsammans. Lite häng på stan, våffelkalas, sällskapsspel och film, och som avslutning på det hela en för mig väldigt sen middag nere på stan. När jag kom hem igen var klockan läggdags för den här tanten och så var den dagen klar! Så himla kul att bara hänga och göra inget särskilt.

Solskenspromenad in till stan över isen. 
Älskar när solen är framme, det händer inte alltför ofta här uppe i bergen.

Våffelkalas!! Till vår stora lycka är ju våffeldagen på kommande nu snart igen = mera våfflor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar