torsdag, april 24

VÅRSOL OCH ANNAT TJAFS

Bonsoir! Jag har hunnit vart hemma i Östersund hela veckan redan. Hade det verkligen jättebra hemma på Åland, men det var nog rätt så kul att komma hem till min älskade lägenhet här också. Hade med mig så mycket fina saker hemifrån, så det var jättejätteroligt att plocka upp dom här. Vi har förresten vår allra första hemtenta under hela nästa vecka, det ska bli.. spännande. Känner redan nu att jag föredrar salstenta framför hemtenta alla dagar i veckan.

Våren har letat sig upp hit nu, både snö och is är äntligen borta. Solen skiner och jag har lagt undan vinterjackan för denhär säsongen. Idag kilade jag runt hela stan med Therese på en liten shoppingspree. Tanken var att det bara skulle bli ett par jeans, men jag hittade ett par i perfekt färg på rea för 150 spänn (vad är oddsen för det?!) så lite annat fint fick följa med mig hem också.


Lite bilder från den gångna veckan.
1 Finaste prinsesskronan passade ypperligt som ljusstake.
2 Blåbärspajfika med Erika och Therese.
3 Obligatorisk innan-skolan-selfie.
4 Första utefikan för tvåtusenfjorton!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar