fredag, april 25

SOLDAG

Idag har vart en bra dag. Förutom att det är fredag (bara det i sig brukar ju räcka!) så har solen skinit och det har vart åtminstone 15 grader i skuggan. Imorse sprang jag på riktigt för första gången på nästan tre månader igen, äntligen har benhinneinflammationen gett med sig. Sprang 5 km, på kanske inte alltför bra tid, men vad kan man nu vänta sig när jag inte fått träna upp tiden alls under hela vårvintern. 

Efter det har jag för en gångs skull faktiskt spenderat i stort sett hela dagen utomhus. Vi fredagsfirade lite med grillat till lunch, och satt sedan kvar i solen och njöt ända tills det var dags att dra sig hemåt igen vid sju-tiden. Bra dag! Imorgon ska jag på fadderutbildning hela dagen, så att jag ska kunna ta hand om alla vilseledda nollor som börjar turismprogrammet i höst, det kommer bli gryymt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar