tisdag, april 8

TRÅKIG LISTA

Hur gammal är du? Tjugo, men fyller tjugoett på måndag.
Hur gammal känner du dig? Det beror helt på, ibland som jag är, ibland yngre, ibland äldre. Jag tror dock på att man bara är så gammal som man gör sig, och att man ska vara ung så länge man kan! Man hinner vara gammal sen.

Vad har du gjort idag? Inte så jättemycket ännu faktiskt. Vaknat, städat (igen), ätit banana pancakes, druckit te, målat klart en målning. Jag ska byka, packa inför min hemfärd på torsdag och fortsätta med mitt franskaplugg senare under dagen.

Vilken film såg du senast? Frozen med Erika och Therese i fredags.
Sommar, höst, vinter eller vår? Sommar och höst utan tvekan. Sommar för solen och att kunna gå med kjol utan strumpisar under och för att jag får så himla mycket fräknar (älskar mina fräknar). Hösten för att den är så vacker med allt gult och oranget och för att jag älskar när det regnar och så är det ju halloween då.

Är du besatt av något? Jaa typ planera saker. Främst resor. Dom behöver inte ens bli av, jag måste bara ha nånting att planera och se fram emot hela tiden för att jag ska fungera typ. Det är väl kanske inte så bra egentligen, bättre att försöka leva i nuet.

När vaknade du idag? 06.32. Brukade vakna runt 6 av mig själv ända fram tills vi ställde om till sommartid, sen dess har jag inte gått upp förrän runt 7. Jag är nog den tantigaste snart-tjugoettåringen som finns, älskar att gå och lägga mig innan 22 för att sen kunna gå upp igen vid 6.
Vilken är din favorithögtid? Halloween!!! Sen kommer nog nyår, fast nyår brukar aldrig nånsin leva upp till förväntningarna ändå. I år KANSKE det kan göra det, ska nämligen fira nyår på Disneyland och då kan ju inget gå fel!!

Vilka världsdelar har du varit till? Europa, Asien om man nu räknar den asiatiska delen av Turkiet.
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till. Har nog inte varit till något ställe jag inte skulle kunna tänka mig återvända till. Skulle ju vara roligare att åka till nya ställen dock. Amsterdam står väldigt högt upp på listan just nu.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Gillade alltid engelska, historia och geografi.
Vad köpte du senast? Hårinpackningar till mamma och en svart kofta på H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar