måndag, april 7

MÅNDAG


Nu har jag vart sådär himla inaktiv här igen. 
Sen sist så har jag börjat ny kurs i skolan, jobbat med ett grupparbete och börjat plugga franska hemma för mig själv. För några år sedan började jag en franskakurs hemma på Medis, men hoppade av efter några veckor. MEN jag hann ju köpa böcker och allt till den kursen, så det hade jag sen tidigare. Sen hittade jag dessutom en intensivkurs med cd-skivor och hela paketet på bokrea i vintras för 100 spänn, så nu har jag satt igång igen. Jag har ju väldigt lätt för att lära mig nya språk, så dethär ska bli en kul utmaning.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och så småningom dra mig till gymmet för en "föreläsning" om mineraler och vitaminer och cellenergi, och avrunda det med ett zumbapass. Hoppas ni alla får en trevlig måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar