måndag, mars 4

VÅRIGT

Bästaste tröjan från Topshop och finaste örhängena från New Look.
Solbrillorna kommer från Primark och kostade bara en pund. Soft.  

Okej. Så just nu verkar det som att våren ännu en gång är påväg till London. Idag har temperaturen uppnått åtta grader som högst, och imorgon lär det stiga ända upp till fjorton. Solen skiner och små vit-rosa blommor börjar sakta slå ut på ett av träden på gatan där jag bor. Jag kunde idag gå ute i enbart en tunn tröja under min inte alltför tjocka jacka med trekvartsärm utan att frysa ihjäl, vilket är ett stort steg framåt med tanke på att jag inte lämnat huset utan minst tre tjocka lager på mig.

Jag och mamma håller som bäst på att planerar Parisresan i april. Vi har bestämt oss för att förlänga den några dagar och åker lite tidigare än planerat. Jag är så himla pepp och Paris-sugen att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. DÖR LITE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar