lördag, mars 16

SUPERKUL LÖRDAG

Dethär har varit den inaktivaste, oeffektivaste och rent ut sagt värdelösaste lördagen på år och dagar känns det om. Precis som jag förutspått så vaknade jag upp med århundradets träningsvärk i rumpan imorse. Jag hade tänkt gå till gymmet och köra ett litet armpass eller något (vad som helst som inte rör min underkropp liksom!!!) men mina ben har alltså inte ens kunnat ta mig TILL gymmet idag. Vet inte när jag senast varit med om sånhär extrem träningsvärk, helt sinnessjukt.

Dagen har jag alltså spenderat delvis i sängläge med datorn på magen och delvis sittandes framför den, med undantag från när jag pinade mina ben att bära mig till butiken på hörnet här för att köpa mjölk. Jag har sett på fyra filmer totalt och vilat otaliga minuter. Jag har faktiskt städat lite också, eller ja, plockat upp några klädesplagg från golvet (där alla mina kläder av någon underlig orsak ALLTID hamnar, jag förstår inte).

Det enda jag fasar för nu är morgondagen, och att träningsvärken ska bli ÄNNU värre och invalidisera mig ännu mera. Den tenderar ju att göra det såhär två dagar efteråt. Om jag har turen på min sida och jag faktiskt kan röra på mig imorgon utan att vrida mig i smärta så är det tammetusan dags för detdär armpasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar