onsdag, mars 20

NOJS OM ALLT OCH INGENTING (SOM VANLIGT)

Nu blir det jättemycket träningssnack känns det som. Men just nu gör jag inte så mycket annat om jag ska vara ärlig. Idag var jag på ett bodycombatpass på mitt gym, första gången på kanske.. åtta månader. Det mest fantastiska med det var att hon instruktören körde flera låtar från den release jag senast var på när jag gick på Avancia,  och den gick jag alltså tre gånger i veckan, så jag kan den rätt så utan och innan. Älskar den releasen. Hur som, det var 45 fantastiska minuter och eftersom jag är så himla dålig på att träna armar/axlar/rygg så lär jag väl dö träningsvärksdöden i det området dom kommande dagarna.

I slutet av nästa vecka åker jag hem till Åland och blir där över påsken och en bit in i april. Jag har packat om mina väskor tre gånger redan och suckar lika mycket varje gång över hur i hela friden jag ska få med mig allting jag vill/skulle behöva få med mig hem. Jag lämnar ju det mesta jag har med mig hemma, iochmed att min tid i London sakta men säkert börjar dra ihop sig (flyttar tillbaka till Åland i mitten av juli), och jag helt enkelt har alldeles för mycket kläder och skor för att få med mig allting hem när det är dags. Tänk att jag redan varit borta i snart sju månader. Sjukt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar