onsdag, februari 24

100


Idag, mina vänner, är det ynka HUNDRA dagar kvar till min examen. Det är helt sjukt. Helt sjukt. 

Jag är ganska så skoltrött just nu om jag ska vara ärlig, och ser fruktansvärt mycket fram emot att ta examen och vara klar med detta. På samma gång är jag så himla himla nervös inför framtiden. Jag har inga klara planer riktigt, och det skrämmer mig. Eller rättare sagt, har för många saker jag vill göra, för många vägar jag vill gå, och allt flyter ihop i ett enda virrvarr i mitt huvud. Hur i allsindar ska en veta i vilken ände en ska börja?? Håller på och fifflar med jobb och lägenhet hemma, då jag kommer börja med att mellanlanda där ett tag, spara ihop lite pengar och fundera ut mitt nästa steg i livet och så. Men det är svårt alltså. Detdär med framtiden.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar