torsdag, december 17

LITE OM MOTIVATION OCH SÅ


Startade min dag på löpbandet, fick lite över 7,5 km avverkade. Hade tänkt gå på bodycombat ikväll, första gången ever här uppe i Össe (gick ju regelbundet hemma och i London men dom har inte haft passet på mitt gym här tidigare), men fick avboka, ska nämligen julmysa och äta godis med tjejerna ikväll (prioriteringar, ni vet!). Försöker ta tag i det här med träning och så igen nu, det har lite halkat efter hela hösten. Har kanske inte levt superduper hälsosamt heller, heehee. Men nu med januari runt hörnet tänkte jag att det är dags att ta tag i det igen. Ni vet ju hur det går till, nytt år, nya vanor, nytt liv. 

Skämt åsido, men jag gillar verkligen när det gamla året tar slut. Får så himla mycket motivation till allt bara januari kommer. Har redan hunnit göra upp en ny pengaspararplan, och strukturera upp mitt plugg. 2016 kommer bli så himla spännande ur många perspektiv, inte minst för att jag ju faktiskt kommer ta examen då och har hela världen framför mina fötter igen. Längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar