onsdag, december 2

ALL GOOD THINGS



Redan december? 

Det är helt sjukt hur fort det här året har gått (som många andra på sistone..). Jag har fullt upp med livet och skolan och känner mig faktiskt för en gång skull lite stressad (brukar oftast lyckas hålla mig lugn, men nu börjar allt ta på lite alltså..). Finns väldigt många borden och måsten just nu, jag borde komma igång med både tentaplugget och uppsatsskrivandet. Samtidigt vill jag försöka njuta av tillvaron och ta till vara på det sista året här uppe innan det hela är över. 

Till helgen ska jag försöka pausa lite. På fredag tror jag vi ska dra iväg oss till Jamtli på julmarknad, och på lördag är det julsittning med min sektion och jag får äntligen tillfälle att dra på mig snöflingeklänningen jag beställde förut. Fint så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar