måndag, oktober 12

DLP / UPDATE

Nu har vår första dag här kommit till sin ända. DLP är lika underbart som vanligt, och efter att ha krånglat lite med transfern från flygplatsen till hotellet så har allting flytit på fruktansvärt bra. Är fett trött efter gårnattens "sömn" på Arlanda, och är redo att dra mig till kojs och ladda upp inför en ny dag imorgon!

Sprang på Musse Pigg ute i Vilda Västern idag. Gullig kille detdär! 


Jag filmar typ allt vi gör och allt vi ser med min nya lilla fina kamera. Ska klippa ihop det så får ni också se. Idag har jag skramlat ihop över 100 filmklipp av olika längd, håhåjaja vilket jobb det blir att klippa ihop den här resan. Tur att jag gillart.  


Nu kallar en natts välbehövd sömn innan en ny dag späckad med äventyr, vi hörs!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar