måndag, augusti 17

IN THE CLOUD AROUND ME I DON'T KNOW WHERE YOU ARE


Äntligen är den här. Min lediga dag! Eftersom jag inte behövde gå upp i tid idag var jag ute halva natten och tittade på stjärnorna. Älskar att bo på landet, så himla stjärnklart när det inte är en massa annat ljus som stör. Dom här bilderna är tagna med helt vanliga standardobjektivet och slutartid på ca 30-40 sekunder. Ska köpa nytt objektiv, som hade varit bättre än kitobjektivet, men har inte kommit mig för ännu. 

Jag hade full rulle förra veckan. Jobbade dom flesta dagarna och höll på och ränna runt när jag var ledig. Nu har jag bara fem arbetspass kvar innan sommaren är slut för min del. Så. Himla. Skönt. Sjukt hur fort sommaren gick dock. Åker tillbaka till Östersund för sista läsåret i slutet av nästa vecka?! What.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar