onsdag, juli 15

UPDATE

Fyra från idag när vi var på kik till Lilla holmen. 

Hej!! Long time no see här på bloggy nu. Jag jobbar och jobbar och när jag är ledig jobbar jag lite till. Jag har två omgångar arbete kvar på Havsvidden, med lite extrapass på Selle kvar innan juli är slut. I augusti kommer jag förhoppningsvis kunna vara lite mera ledig, då jag har valt att inte fortsätta på Havsvidden månaden ut, och istället kör bara på Select. 

På fredag drar Rockoff igång igen. Jag jobbar dom fem första dagarna, men för en gångs skull är jag faktiskt ledig sista halvan (inklusive sista helgen!!!!) så då ska jag äntligen få dra sommarens första utgång (.....). Ska bli väldigt kul faktiskt. Är så glad att jag är ledig då. 

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Reign och sedan dra mig till kojs. Imorgon väntar en välförtjänt SOVMORGON och sedan ska jag in till stan på bio med söstra mi. Vi ska se Minions och jag är supertaggad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar