torsdag, juli 23

ROCKOFF / YESTERDAY


2 från igår, då jag för en gång skull var ledig och inne i stan.
Jag jobbar ju som en tok nu, men igår var jag faktiskt ledig en dag. Eftersom jag är i stan så sällan nu i sommar så hinner alla ärenden som måste uträttas hopa sig, så jag började dagen med att skena runt och få lite saker gjorda. Sedan plockade jag upp systra mi och vi styrde kosan mot Lemland där vi blev bjudna på middag. Mot kvällen åkte vi tillbaka in till stan. Jag spontanklippte av mig ännu mera hår så nu är det super super kort hehe (kort som i att det just och just nuddar axlarna alltså). Jag mötte upp tjejerna på torget vi begav oss mot torget där vi hann se slutet på Molly Sandéns uppträdande och inväntade Hoffmaestro. Lite innan 12 var showandet slut och jag kilade direkt hemåt, kastade mig i säng och vaknade igen efter lite över 4 timmars sömn, då var det nämligen dags för morgonjobb på Select. Håhå.

Jag har morgonpass imorgon med, så ikväll lyssnar jag lite på kroppen och stannar hemma och går och lägger mig tidigt. Måste ladda batterierna lite inför fredag och lördag då jag äntligen ska ut i det åländska nattlivet första gången den här sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar