fredag, juli 3

JULIDAG


25 grader och strålande sol idag. Till på det är jag ledig fram tills 22 ikväll då jag går på nattjobb (man kan ju inte vara ledig hur mycket som helst så jag kör lite dubbeljobb på Select också utöver det jag har på Havsvidden). Resultatet av detta är naturligtvis att jag bränt upp halva kroppen. "Jag ska bara sola en liten stund". Jo tjena, med mina icke existerande pigment är det säkrast att stanna inomhus alternativt i skuggan hela dagen. Jag har för några timmar sedan dragit mig tillbaka för dagen och planerar att stanna här tills jag måste bege mig mot stan. 

Hur som haver, med denna sol och sommarvärmen har mitt i allt våra jordgubbar börjat mogna i raserfart. Jag snackar alltså att dom fortfarande är omogna på morgonen men några timmar senare redo att plockas typ. Sjukt. Men kul. En av dom bästa grejerna med sommaren without a doubt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar