tisdag, maj 5

PRAKTIKPRAT


1. Snabb prommis med min tant-hund. 
2. Middag!!! Kyckling och ris och halloumisallad, yum. 

Idag är det tisdag och jag har alltså hunnit praktisera två dagar (och hunnit jobba lite, måste ju ha lite pengar i juni också hehe). Jag har hunnit introduceras lite på min praktikplats (Visit Åland, kom in och säg hej vettja). Hittills har jag bara varit i turistinformationen, men jag tror (och hoppas) att jag får vara med på lite andra saker och delar av organisationen innan praktiken är slut om en månad. Skönt att komma ifrån skolarbete (eller ja, tentaplugg egentligen) en stund dock. Och roligt att få vara hemma en månad extra såklart. Imorgon kör jag dubbeldag - först praktik och sen kvällspass på Selle "direkt" efter det. Tur att en håller sig sysselsatt iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar