onsdag, mars 11

STACKARS LITEN..


Här sitter jag med min mugg igen. De senaste dagarna har jag spenderat utpumpad och eländig i sängläge, huj! Hatar att vara sjuk. Har bestämt mig för att nu får det vara nog och siktar på att bli återställd till helgen så att jag kan göra nånting igen, umgås med människor, ta tag i mitt liv, allt sånt där ni vet. Jag blir sjuk väldigt sällan (det känns iallafall som att jag slipper undan nästan varenda gång alla andra är sjuka hehe), och kanske det är därför jag blir superynklig och tycker jättesynd om mig själv när jag väl är krasslig. Skärpning, you big baby!!

Hur som, nu får det vara slut på det här. Jag är så himla less, och dessutom har allt mitt finrexin tagit slut (och ni vet ju att det inte går an att vara sjuk om man inte har finrexin hemma). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar