onsdag, februari 18

LATELY


1/ Supermegataggad efter att ha kirrat sommarjobb
2/ Godaste koppen varm choklad med en massa massa massa grädde från Pause


Hej hopp, nu gick det visst några dagar mellan uppdateringarna igen! En kort summering av vad jag gjort de senaste dagarna;

  • Skrivit klart och lämnat in min rapport.
  • Firat hjärtedagen med några av mina Östersundska vänner. Finmiddag (och världens på riktigt godaste chokladmousse gjord av Lovisa!!) följt av fuldans halva natten på studentpuben. 
  • Gått på bio med ett helt gäng tjejer. 50 shades var det som stod på agendad. Blev faktiskt helt ärligt besviken på den. Hade inga förväntningar alls, men trots det tyckte jag den var riktigt dålig. Musiken var bra, men där tog det nog slut. 
  • Haft världens kortaste och slarvigaste grupparbete i form av att hålla i en föreläsning på ett par kapitel ur kurslitteraturen. Det var idag det. 
  • Sist men absolut inte minst har jag kammat hem både praktikplats OCH sommarjobb! Båda på de ställen jag hade högst upp på listan av de jag sökt. Jag är såå gryyyyym (man kanske inte får säga så men jag är faktiskt det). Under maj månad kommer jag praktisera på Visit Åland och i början på juni när praktiken slutar förflyttar jag mig till Havsvidden för att jobba där resten av sommaren. Wiiihuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar