söndag, januari 25

SÖNDAGSBABBEL


Jag startade min söndag på gymmet, ska äntligen försöka komma igång igen efter jul/nyårsfirande och skiweek och allt som hör till. 30 minuter på crosstrainer blev det, men man måste ju starta försiktigt så att det inte blir för mycket på en gång, höhö. Till lunch lagade jag broccoli- och- ärtmos med falukorv (låter kanske knasigt men YUMMIE vad gott det var), och efter det tog jag mod till mig och beställde hem en ny telefon(!!). Så nu i veckan kan jag vänta hem en Sony Xperia Z2, är så himla taggad. Ska bli spännande att byta bort från iPhone då det är den enda smartphonen jag haft tidigare. Wii!

Som bäst sitter jag och kollar genom dom gamla säsongerna av Game of Thrones. Har sett dom tidigare, men utan text, och det är ju så himla svårt att höra vad dom säger då! Nu när jag kollar igenom med text på är det som att se hela serien på nytt, jag hänger med mycket mycket mera i handlingen nu.... att jag inte tänkte på det förut.... Oh well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar