fredag, januari 23

HEMMA

Hej!! Nu är jag (äntligen) hemma från årets skiweek. Det var superroligt som vanligt, men hujedamig vad det tar på att festa sådär mycket. Det var så himla himla skönt att komma hem till min lilla låda till lägenhet igår kväll. Jag har filmat en massa under skiweekveckan, och kommer att klippa ihop det så fort jag hinner/orkar/känner för det.

Idag börjar nya kursen på riktigt, evenemangs. och upplevelseturism. Jag tror det kommer bli en kul kurs att läsa. Vi har redan fått en individuell uppgift där vi ska undersöka hur destinationer jobbar med utveckling genom evenemang. Vi har också flera studiebesök inplanerade, både till arrangörerna av Melodifestivalveckan (en av deltävlingarna är här i Östersund i år) och till damernas Ski World Cup. Spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar