måndag, december 29

MMXIV

Dags för en liten sammanfattande lista över det gångna året igen! 

Sammanfatta 2014.
En massa träning, väldigt lite festande, en massamassamassa jobb, väldigt lite umgänge, ingen träning alls, en massa festande.
I kronologisk ordning. 

Bästa köpet?
Oj vad svårt. Just nu är jag mest bara superduper glad för att jag bestämde mig för att fira nyår på Disney. Så biljetten dit måste väl höra till ett av de bästa köpen iallafall. Men jag kommer faktiskt inte ihåg om jag skulle ha köpt något som var superspeciellt annars.


Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?
Typ "I'm an albatraoz" med AronChupa och "All about that bass" med Meghan Trainor. Låtar från nollningen i höstas alltså. Nollningen var så sjuuukt kul!! 

Vem har du umgåtts mest med?
Det är nog mina fina vänner i Östersund. Det är ju trots allt där jag spenderat största delen av  mitt år. 

Vart reste du under 2014?
Åland - Östersund fram och tillbaka otaliga gånger. London i september på shoppingresa med systra mi och och nu åker vi ju till Disneyland i Paris över nyår. Jag var både till Åre och Vemdalen också om man nu får räkna med såntdär smått, jag åkte ju dock inte till någon av orterna för att skida).


Vad var din största tabbe 2014?
Det måste nog vara att jag stannat hemma för mycket. Tackat nej till saker. Skärpning Amanda!! Det ska det bli ändring på nästa år. Det är faktiskt mitt nyårslöfte, att jag ska göra mera saker.

Ett annat misstag jag gjorde var nog att jag kom av mig med träningen (igeeeeeen...). Ska piska på mig själv lite mer även efter att sommaren börjat nästa år!

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Oj, jag vet faktiskt inte. På något sätt känns det som att 2014 inte varit ett super händelsefullt år. Ännu en sak att försöka ändra på till nästa år! Livet är alldeles för kort för att en ska sitta hemma och ruttna.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förr?
Haha nej alltså jag tror faktiskt inte det. Inget häftigt iallafall (vad jag kommer på i skrivande stund). 

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog vara mat. Men det är ett rätt så tråkigt svar. Flygresor kanske! 

Och slutligen; vad är dina planer för 2015?
Jag är supertaggad inför 2015! Dels ska jag ut på praktik i fem veckor, dels ska jag börja mitt SISTA år på universitetet. Jag tänker göra mera saker, istället för att sitta hemma (vilken jag tyvärr kanske gjort liiiiite för mycket i år). Jag har tänkt åka på solresa med min syster. Kanske resa till en ny stad jag aldrig varit i förut. 

Framförallt ska jag försöka ta till vara på nuet mera. Tror jag säger det här varenda nyår, men kanske 2015 blir året det faktiskt händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar