måndag, december 1

1 DEC


Det är december!! Julmånad! Jag har ju smyglyssnat på julmusik i typ en månad redan, men nu kan jag väl göra det på riktigt och komma undan med det. Vanligtvis skulle jag sitta och knapra på pepparkakor och sörpla i mig varm choklad hela månaden, men eftersom jag sedan några veckor tillbaka äter LCHF igen så får jag nöja mig med rooibos kanel-te, men det är fel att klaga, för det smakar alldeles förträffligt. 

Idag ska jag sätta mig med min grupparbetsgrupp och börja spåna lite på vårt arbete. Imorgon redan är det handledningsseminarium, så vi måste ha fått ihop nånting att prata om tills det. 


Saker jag ser fram emot den här månaden:

  • Jul!! Såklart. 
  • Att jag får åka hem över julen. Bara två veckor kvar. Längtar jättejättemycket. 
  • Spela plump med min familj när jag kommit hem. Låter kanske lite lame men jag längtar jättemycket tills jag får göra det igen. 
  • Gosa med alla mina djur igen. 
  • Sist men inte minst; nyår på Disneyland Paris med syrran. WIIHOOO!! Har haft den här resan bokad sen typ februari, och ser så hiiiimla mycket fram emot det. Kommer bli bästa nyåret ever 

Saker jag ser mindre fram emot den här månaden:

  • Alltså.. ingenting egentligen. Kanske väntan under domhär två veckorna jag är kvar i Östersund innan jag får åka hem isåfall. Och att vi grupparbete över julen i år igen. Vem planerar in grupparbete över julen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar