måndag, november 3

NOVEMBER


Redan november?
Jag tycker det är lite läskigt hur snabbt tiden går nowadays. Hela 2014 har rasat förbi i raketfart. Det senaste nyåret känns inte alls nästan ett helt år borta. Tiden går väl fort när man har roligt antar jag. Om en liten stund ska jag bege mig till skolan för en sista genomgång innan tentan som är i slutet av veckan. Det ska bli.. spännande. 

Saker jag ser fram emot den här månaden:

  • Snö. Och minusgrader. Av någon anledning. Gillar att bo på ett ställe i världen där det faktiskt finns ordentliga årstider. Det ser ut som att dom lovar kallare väder här i Östersund med start imorgon. 
  • Att min första företagsekonomikurs tar slut (förutsatt att jag blir godkänd i tentan..). Om en vecka börjar nästa min nästa kurs, marknadsföring och affärsplanering, och jag tror att jag kommer gilla den kursen väldigt mycket mera än den föregående. 
  • "Jul". Eftersom halloween tagit slut är det väl jul nu? Nästan. Kanske. Nåväl, det är inte så länge kvar iallafall, och jag tycker faktiskt man kan få börja smyg-jula i november. 

Saker jag ser mindre fram emot den här månaden:

  • Tentan på fredag. Det intensiva tentaplugget hela den här veckan. Need I say more?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar