lördag, november 15

EN LITEN UPPDATERING

Bra lördagsmorgon; te, tända ljus och serier 

Nu har det varit en tyst vecka här. Första veckan på marknadsföringskursen är över, och det känns som att jag har fullt upp hela tiden (även fast jag förmodligen inte egentligen har det, utan bara är van vid att sitta hemma och tentaplugga). Under den gångna veckan har jag suttit på föreläsningar halva dagarna, provat ut och köpt nya glasögon (får hämta dom den den 24/11, ska bli jättekul med nya då jag haft samma i 5-6 år) och gjort ett tappert men rätt så misslyckat försök att hänga med i kurslitteraturen inför föreläsningarna. 

Den lilla snö som kom i början av månaden är borta sen länge, och dom har visst inte lovat någon mera snö inom den närmaste framtiden heller. Trist tycker jag som är i sånt himla vintermode just nu. Skulle hellre ha fullt med snö nu än i mars/april. Dumma väder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar