onsdag, oktober 1

THE YEAR'S LAST, LOVELIEST SMILE


Första oktober!! Oktober är min allra bästa månad. Varm choklad, gula löv, stooooora halsdukar, stickade tröjor, halloween. Listan kan göras lång. Dagen till ära har jag dragit på mig min nya superduperfina Disney villains - tisha. Här sitter jag hemma och tentapluggar när jag kunde vara på Disneyland såhär på första dagen av halloweensäsongen. Oh well.

Saker jag ser fram emot denhär månaden:
  • Fixa min utklädnad till halloween. Tänker börja nästa vecka. Tror (hoppas) det kommer bli grymt. 
  • Att ÄNTLIGEN få komma tillbaka till gymmet. Jag vet att jag sa så i början av september också, men sen kom en stukad fot i vägen. Nu är foten äntligen bra, men jag har dragit på mig en förkylning istället. 
  • Kallare dagar!! Låter kanske helknäppt för vissa av er. Men SOM jag har längtat efter att få använda mina varma gosiga tröjor och bara trä lager på lager på lager. Som det ser ut nu lovar dom äntligen under 10 grader på dagarna från nästa vecka.  
Saker jag ser mindre fram emot denhär månaden:
  • Ekonomistyrningskursen vi börjar läsa nästa vecka. Har inte hört särskilt bra saker om den. Även om det kanske verkar som att jag bara klagar på skolan så gillar jag den faktiskt. Inte företagsekonomidelen bara. Efter den kursen har vi bara asroliga saker kvar resten av skolåret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar