fredag, oktober 31

GHOSTS OF HALLOWEENS PAST

Happy Halloween!
Idag är det halloween, en av årets bästa dagar/högtid om ni frågar mig.
Låt oss ta en liten titt på hur jag har firat halloween några år bakåt i tiden.



2013. Fixade halloweenfest med disneytema åt Emma och hennes kompisar hemma. Stojigt och stökigt och jättemycket godis, precis som det ska vara. Uppe i Östersund firade jag med mina fina Östersundskompisar. Jag var utklädd till en räv, inspirerad av "What Does the Fox Say" som ju var himla pop just då.


2012. Hösten 2012 bodde jag i London, men kom hem en sväng passligt till halloween och ordnade med fest för Emma och hennes kompisar. Hade tänkt fira halloween i London också, men det blev visst aldrig av sen iallafall. Jag, Sarah och Sissel var utklädda till spöktrillingar. 


2011. Min första myndiga halloween! Börjades med halloweenig förfest hos mig och sedan begav vi oss ut i natten på äventyr! Kommer ihåg att den röda drinken i glasen (som jag serverade som välkomstbål) var så himla god. "Fladdermusarna dödde" kallade vi den. Jag var utklädd till en häxa med gröna ögon och jättelånga ögonfransar. 


2009. Här var vi unga och relativt oförstörda. Halloweenfest hos mig som vanligt. Jag var utklädd till "Dödluvan".

Längre bak än såhär vet jag faktiskt inte var jag har alla bilder. Förmodligen på gamla, repade skivor i någon låda hemma på Åland. Imorgon är det hur som helst dags igen. I år är det inte jag som håller i festligheterna, men jag är superdupertaggad ändå. Det kommer bli en grym kväll

1 kommentar: