måndag, oktober 13

EN HÖSTLISTA

Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det bästa är gula löv, kylig luft och varm choklad. Det sämsta är att alla blir så deppiga.

Hur höstmyser du?
Värmeljus, värmeljus, värmeljus. Ljusslingor i fönstren. Såntdär ni vet. Och varm choklad/te.


Vad har du på TO-DO listan just nu?
HITTA POTENTIELLA PRAKTIKPLATSER TILL VÅREN.



Några tips på hur man botar höstdeppigheten?
Burra ner sig i en massa filtar, yllesockor på och en stor kopp varm choklad antingen för sig själv eller med en kompis. Båda funkar. Är man inte into det så kan man planera en resa!


Bästa musiken för regniga dagar?
Höst och regn och sånt


Vilka serier rekommenderar du att följa? Eller kanske någon sevärd film?
En av mina bästa höstserier är Once Upon A Time. Smånördig serie med stundvis dåliga specialeffekter men jag älskar den. Bästa höst/halloweenfilmen är utan tvekan Hocus Pocus.




Vad är den höstigaste maträtten?
Alla sorters soppor nästan. Just nu är min favorit en med morot, palsternacka, potatis och purjolök.


Var hänger du helst under helgen?
Gillar både att hänga hemma på lugna kvällar och att hänga ute på studentpuben. Beror väl på vilket humör jag är på antar jag.  


Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Japp. Har en resa inplanerad över nyår tillsammans med syrran, hon är min bästa resepartner. Ska bli så himla kuuuuuul!


Hur förbereder du dig för vintern?
En massa varma kläder. Just nu försöker jag mentalt förbereda mig på en svinkall vinter. Det har vart så himla mycket rönn i år, och ni vet ju vad dom säger om sånt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar