tisdag, september 9

NOLLNINGSUPDATE

Therese klipper till nollebanden.

Sjukamp!!

Fina fina fiiinaaaa Östersund.

Världens bästa nollor kom tvåa i brännbollsturneringen. Tror vi kom sist eller näst sist förra året..

Stukad fot är väl en sån grej som hör en bra nollning till. + Shoppa lite till vinlekarna. 

Programkväll med grillade hamburgare och lekar.

Har haft en så HIMLA rolig vecka!! Våra nollor är nog några av dom grymmaste jag någonsin träffat. Jag lyckades dock stuka foten rätt så ordentligt redan natten mellan tisdag och onsdag förra veckan, men det har inte stoppat mig från att (dumt nog kanske) vara med i festligheterna ändå. Kommer inte ihåg när jag haft såhär kul senast, men herregud vad skönt det kommer kännas när den här veckan också tagit slut. Börjar snart bli dags att börja mitt "vanliga" liv igen känner jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar