onsdag, juni 4

SISTA MINUTEN-TENTAPLUGG

Idag är sista riktiga pluggdagen innan tentan. Jag är förberedd inför dagens pluggmaraton med boken i högsta hugg och mina regnljud på i bakgrunden (världens bästa plugg/läs-ljud, så himla avslappnande, utrensande och så tycker jag det är enkelt att koncentrera sig med det i bakgrunden. Sen gillar jag ju regn också). Imorgon har vi tentaskrivning från kl 14 (jätteknasig tid, vi brukar alltid börja skriva kl 8 och det känns så himla mycket lättare att börja tidigt och sen bara ha det gjort) och framåt, och SEN är det sommarlov. Tänk att det redan gått ett helt år. Bara två kvar.


Jag tar en sista klämdag här uppe i Östersund på fredag, och påbörjar resan hem igen på lördagmorgon. Det har blivit mycket åkande fram och tillbaka nu under våren känner jag, men nu ska jag väl stanna hemma en lite längre stund iallafall, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar