onsdag, maj 7

SNÖDAG

Idag är det den sjunde maj, och ska alltså föreställa vara en bra bit in på våren. Här i Östersund snöar det, blåser rätt bra, och temperaturen ligger på noll. (Det är alltså sjukt kallt ute). Lyckligtvis är jag ledig idag, och eftersom jag redan vart till gymmet OCH handlat så kommer jag nu att spendera resten av dagen inne i min kära lägenhet.

Här är en lista på saker jag kanske kommer att göra idag.
(Dvs vad jag i mitt huvud planerar att jag kanske, eventuellt ska göra/borde göra).

  • Börja kika lite på PMet som vi fick i måndags
  • Baka en blåbärspaj
  • Plugga franska
  • Rita färdigt en teckning jag började med igårkväll
  • Se på film medan jag äter blåbärspajen, dom andra sakerna på listan lär jag knappast göra ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar