måndag, mars 17

ÖSTERSUNDS NEXT TOP MODELS

Jag lovar, jag var inte så sur som jag ser ut att vara. 

Idag hade vi sista riktiga föreläsningen innan tentan. Idag var ämnet turism och terrorism och kriser och naturkatastrofer. Efter föreläsningen var slut och vi ätit lunch i skolan som vanligt, så hade jag och Therese och en bunt andra signat upp oss på en overall-fotografering. Vi tog några bilder inne i skolan, och sen skuttade vi runt lite i snön utanför. Bilderna ska fungera som marknadsföring för studier i Sverige utomlands, och vi fick skriva på modellavtal och hela tjofaderittan. Ska bli spännande att se resultatet sen när det är klart, jag brukar ju inte vara jättejättebekväm framför kameran, ställer mig hellre bakom. Som tack för att vi ställde upp fick alla presentkort på två biobesök var, perfekt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar