måndag, januari 6

SKÄRPNING


Imorse gick jag upp lite extra tidigt för att gå till gymmet för årets första workout med Therese. Är i PINSAMT dålig form efter hösten.......... Nu är det skärpning som gäller. Igår fyllde jag både kylskåp och frys med BRA mat, jag är så himla taggad på att må bra igen nu. Hösten 2013 bestod av alldeles för mycket potatiskroketter och öl, och alldeles för lite grönsaker. Hujedamig.

Ska kasta mig i duschen, slänga ihop lite lax och morötter och sparris och sånt till middag att ta med mig, och sen bege mig hem till Therese för att kötta grupparbete. Vi gör en destinationsanalys på Åland (mitt val, jag blir ju alltid så himla patriotisk när jag bor hemifrån) och har första deadlinen ikväll, och första handledningsmötet imorgon. Vi har börjat komma igång, och det känns faktiskt asbra. Tror vi hittat en infallsvinkel på det som kommer bli jättebra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar