tisdag, januari 28

NOT TO REPEAT YESTERDAY'S MISTAKES

Lite såhär ser det ut i min älskade studentlya. Vill aldrig flytta från den. Fruktskålen köpte jag idag!! Finally.
Hej fina! Hoppas ni haft en fin tisdag. Jag började min dag med sjukt tidigt morgongym, i hopp om att vi kanske KANSKE skulle få vara ensamma i gymmet. Vid tio hade jag föreläsning om befolkningsgeografi och immigration, och jag kan inte riktigt släppa hur sjukt intressant jag tycker att denhär kulturgeografikursen är!! När föreläsningen var över gick jag till Pause (vårt bästa häng här i Ösd) med mina coola kompisar och åt lunch, och jobbade sen lite med en gruppuppgift. Innan vi tog bussen hem igen gick vi runt på stan och köpte lite nödvändigheter, som fruktskålen på översta bilden och ett diskställ (att jag ens vart utan det såhär länge??).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar