fredag, januari 17

FREDAG


  • Gick upp tidigt tidigt tidigt och kröp iväg till gymmet.
    Lite segt att min bästa träningsbuddy Therese är lite småsjuk och vilar. Gymmet är roligare när vi är där tillsammans!

  • Promenixade in till skolan i solskenet. Nya kursen startade idag, och vi hade lite introduktion till den. Kulturgeografi är det som står på schemat, och det verkar hur intressant som helst!! Två av våra tre föreläsare under denhär kursen är amerikanska också, så största delen av kursen kommer gå på engelska. Skönt faktiskt, då får jag fräscha upp mina engelskakunskaper lite igen.

  • Ikväll har jag städat upp lite här hemma. Helt sjukt hur det förfaller efter bara någon dag, jag är helt hopplös. Jag har börjat packa mina väskor också. På söndag åker jag och mina Östersundstjejer på Student Skiweek i Vemdalen. Är inte så jäääättetaggad på det just nu, men det kommer väl bara vi väl kommer dit. Vi är 8 tjejer från min klass som ska åka, och vi kommer allihopa bo i en jättefin stuga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar