fredag, december 20

SUPERSNABB ÅRSRESUMÉ



Januari till mitten på juli / Bodde kvar i London. I princip det enda jag gjorde var hängde på gymmet och drack grönt te. Min familj kom och hälsade på mig i en vecka i februari. Jag var till Paris med mamma en vecka i april. Mysan och Leo kom till London. Jag fortsatte att bara dricka te och träna.

Juli -augusti / Flyttade tillbaka till Åland efter nästan ett helt år i London. Hade inte så mycket planer egentligen, skaffade fest tjänst på Select och hittade en lägenhet jag började flytta in i. En vacker dag visade det sig att jag kommit in på min senanmälan till en turismutbildning i Östersund som jag egentligen gjort på skoj, och efter lite funderande tackade jag ja, sade upp både jobb och lägenhet och började packa för flytt till Sverige. Sista dagen av sommaren stuvade vi in allt pick och pack i skåpbilen och började köra norrut. 

September - december / Nollning i Östersund med världens bästa classmates. Skolan drog igång och nästan allt vi läste visade sig vara superintressant! I oktber drog jag med systra mi till Paris och Disneyland i hela tre dagar, bästa dagarna på hela året tror jag. Gick på full moon - party, klädde ut mig till foxen på halloween, gick på midnattspremiär av Hunger Games 2, gosade och lärde mig dricka vin.

Bra år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar