tisdag, december 17

EN TISDAGSKVÄLL


Skrev sista tentan för 2013 igår, och det kändes faktiskt riktigt bra. Kollade genom alla frågor direkt när jag fått ut pappren, och konstaterade med en gång att jag kunde svaren på allt. Sååå himla skönt när man känner att man verkligen förstått och tagit in allt vi lärt oss, och kan sätta in det i samband med andra grejer. 

Just nu håller jag på och packar som bäst, jag sätter mig på tåget hemåt innan klockan sex på morgonen på torsdag, ser faktiskt fram emot att komma hem en sväng. Väl hemma så ser det ut som att mitt schema kan bli rätt så späckat. Ska jobba en del, umgås med alla systrarna och världens finaste kåmpizar, gosa sönder min katt, jobba på ett grupparbete (vi ska göra en destinationsanalys på valfri destination) och dessutom fotografera lite om jag inte minns helt fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar